Dags att anfötro sig

Det var farligt att åka hem till min familj i england! Det finns mängder av godis, drycker & mat som inte alls är hälsosamt! Kanske för själen för just den stunden! Det blir att försöka koncentrera sig till max framöver.... för det har jag inte gjort!
Man smakar annorlunda godis & man äter lite jordnötter, för det står ju bara där! Jag ska inte behöva kämpa igen som en tok när man kommer hem bara för att man inte kan hålla sig borta!

Åh andra sidan gick jag en promenad igår på morgonen & så var vi också en en stad för att strosa i några timmar!
Så helt stilla sittade är jag ju inte... förutom just nu!

Nu är planen att gå ner på stan & bara vara! Så det blir mera promenad, men jag tror inte det väger upp det jag äter!
Så himla dumt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0