Tisdag & Onsdag!

Tisdag:
Fil, banan & osockrad müsli
Skepparhalva med keso
Äpple

Lunchen blev köttfärsröran med pasta
Clementin

Lite 70% choklad med hallon

Äpple
Mexican Paj

Onsdag:
Fil & müsli
Skepparhalva med skinka & keso

Fullkornspaj med Lax & spenat
En röd paprika
Mörk choklad

Köttfärsröran med lökkeso
Supergott!!!

En tårtbit & saft hos Maria som fyller år idag!!

Äntligen tog min köttfärsrätt slut! Det har varit gott, men kollegor tyckte det såg gott ut när jag åt den på jobbet!
I tre dagar stoppade jag den i magen! Fast variationen idag var klockren... mumma!

Är ganska nöjd med de sista dagarna!
Får i mitt lite mer frukt än vanligt! Behovet av choklad finns också, men det är i ganska små mängder!
I jobbet rör man sig en del & går/cyklar till/från pendeln, skönt efter en stilla sittande sommar!

Nu är det dags för nattens vila...
Sova gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0