Tillbaka i vardagslivet

har varit tillbaka i vardagslivet i en vecka nu! Semestern är redan över... man det bästa är att man kan få ordning på sitt liv! Jag tycker redan att det känns lättare att hålla ordning på sig själv!! Äter under dagarna rätt så okej, det var väl i helgen det blev lite snask, men skulle man njuta lite också? Vi hade vi något att fira!!

Idag har jag ätit:
2 Knäcke med kalkon pålägg
1 glas mjölk
Äpple

Lunch
Kycklingben och en stor sallad med tomat, gurka, avokado & sallad

Äpple

Middag
Köttfärs med pasta
Lite kyckling från igår

en bit 75% choklad


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller med dig, skönt att få igång vardagen igen!

Jag har känt mig väldigt duktig idag, fast jag har typ känt mig hungrig hela dagen...

Men jag har ju ett rätt bra mål att se framemot nu :)

Vi hjälps åt du och jag!!

2008-08-11 @ 21:51:14
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0