Tillbaka i Verkligheten

image28Nu är jag här igen, för en ny verkligenhet i hälsans tecken!! Det har ju verkligen inte hänt så mycket med min hälsa den sista tiden! Det har varit helt bortblåst att ens försöka...
 Att köpa ett träningskort trodde jag skulle vara en fantastisk kick... men den hårda sanningen är att en enda gång har jag varit där! Puuuhh...

Men... igår kväll kändes som en nyvändning!!! Eller nytändning!!??
Ska gå morgonpromenader vissa dagar i veckan & är det regnkaos sååå tar jag det problemet..då!!
Så stolt är jag igång igen!!


Åt räksallad till dagens lunch
Ska fixa lunchsallad nu... till i morgon! Innan Grey´s Anatomy!!

Gick upp tidigt i morse för en morgonpromenad, men det blev montering av cykellyse + cykling till jobbet i stället!
Nästan samma sak ;) I Kaloriförbrukning i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0