rapport

Det riktigt tunga sockersuget kom på tisdag -onsdag. Men det gick över & har bara känt risken att gå in i butik att jag skulle hitta en bit på automatik. Alltså inget direkt sug. 
Igår var jag nära att ta en bit choklad i kassan på Ica. Bara för att jag var hungrig. 

Har även i samma veva kört detox & jag vill bara säga att jag tror inte på alla effekterna som sägs. Men däremot tror jag inte att det är dåligt att ta dettea dagligen. På dessa dagar, från tisdag morgon har blivit lite piggare & känt mig lättare efter en snabb detoxkur. Däremot huvudvärk nästan dagligen & ibland en ovanlig känsla. 

Men har haft illamående stundvis & det är svårt att veta om det beror på minus sockert eller detox. 

Känner mig lite lättare & piggare i kroppen. Och imorgon är det sista dagen. 
Och detta gör jag just nu för att känna mig friskare & mer pigg i kroppen. 

Och vid varje sockerstopp, då jag lyckas så kommer fantasin igång, matlagningen blir roligare & kreativa experiment med goda efterrätter eller smooties när suget blir för stort. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0