är det inte lustigt?

Kostschemat jag startade med i januari flöt på. I flera veckor lyckades jag dag ut & dag in. Men en dag så sprack det. Vet inte vad det var som utlöste det. 
Jag hann ju till och med börja se resultat. Så varför sluta...?
Lådorna gjordes & de slänk ner, men det var svårare mellan de stora huvudmålen. 

Nu när jag åkt på feber samt hosta under helgen så vill jag verkligen gå in för kostschemat. Igen. 
Fick för två veckor sedan det nya träningsschemat & då var jag inte redo för att vara till 100 % duktig med kosten. Men nu när jag är sjuk blev jag redo. Märkligt! 
Inför påsken & semester till pappa med familj så blir det svårare, trodde inte att jag skulle bli redo att köra hårt. Då hade jag mentalt försökt att förbereda mig på god mat men undvika socker. 

Ofta när jag är ynklig så vill jag ha socker gärna i chokladform. Men igår var jag inte sugen - alls! Köpte Läkerol Yup när jag handlade ingefära &  blåbärssoppa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0