har någon sett min motivation?

Jag har tappat löpningen nästan helt. Springer ibland på bandet, men längtar ut. Men inte tillräckligt för att springa ute. Konstigt va? Sist jag blev frestad så blev jag sjuk (det bröt aldrig ut). Det var i början på förra veckan. Samtidigt hade en kollega frågat hur det gick med träningen & jag hade glatt svarat något i stil med
- Bra faktiskt! (just ordet faktiskt som absolut måste läggas till). 
Och i mitt träningsschema ska jag peta in löpningen två ggr i veckan. Vilket jag var positiv till. 
Men lusten konditionsträning sitter långt inne. Fast nu så känner jag efter lite för noggrant,  ur hälsosynpunkt. Känslan kommer att komma tillbaka, tack vare tidningar, grupper & motivation från träningsupplägget.

Men just nu känner jag att jag vill snart ge mig ut & nu kommer ljusare dagar. Men det sitter ju i att gymmet har blivit för stort intresse. Lyssnar på poddradio, styrkebyrån. Men lyssnar även på en annan träningspodd som är handlar om mer om allsidig träning. Den heter träningspodden, logiskt namn. 
... nu har jag hamnat i Hässleholm hos vännen som sprungit halv & hel marathon. Hoppas på att få chans att gräva hem lite motivation. Genom magasin prat & peppa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0