....

Gårdagens frukost som bestod av grönsaks-& fruktjuice. Sofie hade en juicepress, så hon kastade i kiwi, morötter, ingefära & apelsiner. Frukosten serverades med te, grönsaker & varma mackor. Men mackorna var svåra att få aptit på, lyckades få i mig de mycket senare än mitt sällskap. Förklaringen till att matlusten inte fanns fick sin förklaring lite senare. Blev magsjuk strax före resan hem. Men tågresan gick bra, oväntat bra. Överlevde tackvare mina älskade lakrits. 

Sjukskriven idag & i morgon. Även om det är skönt att vandra mellan soffan & sängen så kliar det lite i fingrarna att packa upp, diska undan kopparna från dagen & börjar redan nu känna längtan till vardagen med arbete, träning & rutiner. Men kroppen orkar inte många steg. Hoppas på frisk luft en stund i morgon. 

Statusen idag var mycket bättre, kände hunger & aptit. Fick i mig vitt bröd, fil, blåbärssoppa och blåbär. Men det var många timmar sedan, nu är hungers känslorna borta igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0