årets första löpning utomhus.

En liten diy-present har tagit över min helg. Men lyckades ta tag löpningen utomhus på eftermiddagen igår. Det kändes så bra. Och det var i höstas jag sprang senast. Ny 
snö på marken & soligt var det. Kändes helt rätt att byta ut de tre km på löpbandet mot löpning utomhus. 
Och 5 kilometer kändes lätta. Råkade pausa min garmin klocka när jag närmande med 5 km. Men tror dock att det blev det väldigt precis och lite lekande uppvärmning. 
En promenad på morgonen blev också av, det var verkligen en fantastisk dag 

Tanken var att göra ett försök till träna idag också. Men ville verkligen färdigställa presenten till gudbarnet den blivande ettåringen. Gjorde några tokiga pauser med magträning. Lyckades med det, en lång alla hjärtans dag frukost, matlådefix & lite städning. 

Hoppas er dag har varit perfekt. Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0