Löpning!

I helgen var det faktiskt löpning som tog upp mina tankar.
Men gick med glädje till gymmet. Faktiskt så kände jag längtan. Men det var en känsla som snabbt försvann.
Det blev en stund på crosstrainer, ett svettigt pass gjort på mycket energi. Ner i källaregymmet, stretchade noggrannt & körde lite mage.
Det var ju lördag, så det stod ben på schemat. Favoritpasset som jag brukar längta till blev pannkaka. Ville inte alls träna. Gjorde några till magövningar för att sedan lämna lokalen helt.
Men jag kände mig stolt. Jag hade varit på gymmet. Efter svacka och planerad paus.
Men jag gick raka vägen till nytt gym för att prova-på i 1o dagar. Så det går bli annat gym idag.

Men igår blev det löpning. Kändes lite tungt men ändå skönt & väldigt bra. Som jag längtar efter att hitta löpningen igen. Tror känslan inte stannar så länge. Men vi får hoppas på det för det är konditionsform jag trivs bra med.

Är ju väldigt trött om dagarna, så vila var ett måste för att sedan träna. Så blev det även denna dag. Så nu ska jag äntligen hoppa i träningskläderna och komma igång med träningen.... Vilken sort får vi se. Over end out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0