förmiddags träning en fredag

Denna veckan har jag blivit så omhändertagen av medmänniskor, genom kramar, hjälpande hand, meddelanden & telefonsamtal. 
Igår var det ytterligare en vilodag, ena halvan av dagen med träningskläderna på men kunde inte ge mig i väg. Det mentala tog stopp 
Men idag kände jag mig redo. Och kvittot att det var trivsamt var att jag lyckades vara där under ganska många timmar 

Det blev ett bra pass, kände att jag hade all tid i världen. Cyklade 45 min., sedan gymmet axlar & rygg i... Minuter. Lämnade gymmet efter mer än två timmar. Bevisade för mig själv att det var precis detta jag behövde... Kände mig fysiskt stark. 
Första dagen då allt inte var i en dimma. Fick dagen att gå som en vanlig ledig dag. Städade & bar upp saker på vinden. Men tappade orken & fokusen till sena eftermiddagen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0