pass den trettiförsta augusti

Hej!! 
Vet ni?  Jag har var pigg hela dagen, det var på tiden. Jag börjar nästan gråta av lycka. 

Började dagen med promenad & kort stund styrketräning. Hade tappat lite styrka sedan sist, cirka tre - fyra veckor sedan ett bra & ordentligt pass. Det kändes i musklerna & jag tycker att det syns. 
Men fick till ett bra (läs: effektivt) 3o minuters bröst, axlar. Kände av att jag boxade på säcken igår. 

pulldown 23 kg, 12x2 36 kg 12 rep.
triceps press 32 kg 12x 3 
bröstpress 14 kg 3 x 12 
axelpress 12 kg 12x3 
Baksida axlar flyers ? kg  12x2
bröst pec dec, ? kg 12x2


Just nu sitter jag på cykeln på gymmet & kör uppvärmning. Perfekt tillfälle att skriva ner lite träningspass. 

På söndag dags för östgötamaran!! 
Springer i team Baby runners en delsträcka på 12,51 km 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0