fredagsfys

Upp och i väg tidigt på morgonen. Det har varit en morgonsyssla ett tag. Inte varje morgon men några gånger i veckan i några veckor. Har dock kommit till insikt att även om att mitt schema i perfekt för träning på morgonen så kommer jag inte försöka träna mot alla odds.
Igår föll det ganska naturligt eftersom jag hade sovmorgon. 
 
3o min crosstrainer 
3o min armar, biceps & triceps. 
Lite trött i benen efter det lyckade passet i torsdags. Men annars ingen träningsvärk eller andra hinder. Åt frukost på gymmet sedan var det sen arbetsdag som stod på schemat. 
Tycker att jag ser utveckling på armarna under korttid. Sedan jag la ribban lite lite högre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0