Lördagsträning: helkropp

Innan jag åkte till Stockholm för mitt underbara sabbatsår under 14/15 så körde jag ofta helkropp på just Lördagar. För att avsluta veckan, även om det hade varit en bra träningsvecka. Har under höstens träningsdippar haft träning för helkropp för att väcka kroppen för nystart. 

På senare tid har jag kört ben på lördagar, ett av mina favoritpass. Men efter uppvärmningen så bestämde jag mig för att testa att köra hela kroppen plus lite balans. 


Knäböj Kettelbell 24 kg 
Legcurl 
Benspark 

Chins i maskin 
Dips i maskin 

Olika magövningar. 
Balansövning, kissade hunden med lätta hantlar. 

Dagen fortsatte med en kylig promenad, handling av lax & middag tillsammans med vänner hos mig. 
En bra lördag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0