Fortsätta eller spårändring?

inspirerande?
Motiverade?
Glädjande? 

Fortsatta skriva! 

Vill verkligen hålla liv i denna "dagbok", men skriver ju inte så ofta som jag vill borde. 
När träningen flyter och fungerar så glömmer jag att skriva. 
Men det senaste inlägget skrevs under ett längre strech-pass. Det går ju att skriva korta texter och publicera. 
Men frågan vad en bra blogg innehåller? om någon läser av intresse? Och hur jag ska fånga och väcka liv?
Jag läser några få bloggar om träning & hälsa. Några är enkla i språket, men ger bra intryck. Andra är mer komplicerade men med så mycket inspiration i form av fakta, bilder, videos... 

Enkelt men inspirerande vill jag lyckas med. 
Men det kräv ju att jag är inspirerad ❤
Att jag springer mina rundor, går på mitt underbara gym & tränar när jag ska. 

Jag tränar mer än vad jag skriver och dokumenterar. 

Och vill ju ha verktyget att dokumentera för att förstå vad jag uppnår och se mina mål!! 
Jämnför mig själv mycket med andra. Och oftast blir det mer motiverande att vara i olika träningsforum, men ibland vill man bara backa. För att det känns som man inte ger något,   fast man skriver, kommenterar, peppar & försöker vara saklig. 
I några dagar har jag känt den känslan av att jag inte når fram. Och hur ska jag ändra på det?
Det är ju något som ligger hos mig 😉 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är viktigare ATT du tränar, än att du lägger tid på att blogga om det.
Och om du nu vill dokumentera din träning, men inte känner att du har ork/ tid så skaffa en träningsinstagram då?! Bara en bild och kortare text ju! 😉😊
Kram, Sofie.

Svar: Ja det är ju verkligen så att det är viktigare att träna än att lägga ner tid att skriva om den. och det är ju det som jag märkt när jag är en effektiv tränande människa så hinner jag inte med träna, äta, sova och jobba.
kommer att ha svårt att lämna bloggen helt. Men min instagram innehåller redan nu mest träning.
Blue Angel

2015-05-11 @ 06:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0