Vecka tre

En vecka är förbi. 
En bra vecka med träning, i alla fall helt okej. 

En träff med finaste träningskamraterna förra lördagen med nya vågade träningsutmaningar. Jag gav mig på marklyft och några bicepsövniningar. Känns verkligen som jag tog mig an utmaningarna med stolthet. Tog med mig kunskap i bagaget. 
Vågade trots smärta var tvungen att ge mig. Men samtalet efter åt gjorde att tårar av sorg blev glädjetårar. 

Om någon av intresse heter vår grupp stark inifrån och ut. Med all sin rätt. 
Underbara och stöttande. Vi kan träning och hälsa tillsammans.

Helgen blev en bra helg med träningen, god mat, kramar, massage, mycket skratt och samtal. 
Den veckan som varit har varit påverkad av den helgen. Så i måndags blev det träning efter bostadscheck. Älskar verkligen träningen på Medborgarplatsen. Så trevliga människor.

Måndag: ben & mage, visade en kollega lite träningsråd. Kort pass. 
Tisdag: indoor walking 
Onsdag: 1 timme, intervaller på band teknikträning marklyft, rygg och armar 
Onsdag kväll: crosstrainer, armar, axlar & rygg. Med kollegan.
Torsdag: promenad. Missade spinningen. 
Fredag: noll träning 
Lördag: promenad + noll träning. 

Då kan man ju undra hur denna vecka varit en bra vecka?
Jo, för jag testade nytt pass, indoor walking & visade en vän & kollega gymmet. 
Har ätit lite socker, tänkt på kolhydraterna & rört på mig. Det har varit 1oo när jag fokuserat på träning.  "Lite" träning är bättre än ingen alls. 
Och framförallt vågat mig på det nya & nästan inget ont. 
Tack vänner för att ni finns & trodde på mig. Ni ger mig kunskap. Och jag lär mig nya saker om mig själv. 

Måste bara tro ännu mera på mig själv.
Over & out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0