veckans bästa

Klockrent träningspass! 
Ensam i hela gymmet var jag igår förmiddag. Det var skönt för att jag tog modet till mig att testa några av maskinerna jag inte riktigt vågat komma nära när det är mer folk i gymmet. 

Körde knäböj med lätta vikter 
Utfall med vikter 
En annan varierat av knäböj, 
som hittade rumpan 
En övning för armar, med kablar 
Hantelrodd 
Triceps med viktplatta. 
Latsdrag 
Kettelbell swing 12 kg 

15 min löpning 


Har lite svårigheter att hitta ord för det jag testade igår och en av övningarna försöker jag hitta rätt sökning för om jag gjorde rätt eller om det kan ge skaderisk. 
Men verkar inte söka efter rätt ord på Google eller så gjorde jag helt galet. 

Nu ska jag fortsätta städa, så kanske jag hinner träna eller somna på soffan. Lyckas med båda två blir en utmaning. 
Ska försöka gå all in på träningen & troligtvis kosten i några dagar. Sedan nyårsafton med en härlig meny med vänner. 
Och sedan börjar ett nytt hälsoår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0