Kvar i Linköping

Helgen bestod av att tillbringa med mina kära vänner. Och avsluta i lägenheten. Har burit låda på låda & säckar med kläder. Och det fick bli träningen. För det finns ingen tid. En heltidsvecka tillsammans med andra måsten & kvalitetstid med vänner. I vanliga fall blir annat lidande & träningen ofta prioriterat.
 
Maten har varit näst intill tummen upp. Men det har varit kanske för strikt. För jag har inte haft mycket till hejd gällande söta saker. Och det är ju så att jag inta kan hålla mig till en gång, eller en bit...
Ska verkligen försöka vara duktig från idag, men vågar inte tro... riktigt än.
Trots att jag inte tränat på helgerna (de två senaste) så känner jag ändå att det blev några lyckade träningstillfällen.
Promenader
5 km löpning
Styrketräning.
 
Och har redan ett träningskort i nya staden!
Stockholm/Kungsängen, nu kommer ja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0