Fredag/Lördag förra veckan

Förra helgens träning nådde stjärnorna.
Alla hjärtans dag så slutade jag tidigt. Hade med mig väskan med träningskläder & skor till jobbet. Och var faktiskt riktigt laddad att göra något ordentligt.
Det blev ett pass på en och en halv timme.
Och kände mig så glad över att det var så många på gymmet. Och efter som det var tidig eftermiddag så skulle de hinna med att alla hjärtans daga tillsammans med sina hjärtan. Kom på mig att lyssna på två tjejer om deras kväll med middag & bio på stan med sina pojkvännen. Kände mig glad & upprymd för deras skull.
 
15 min löpning som uppvärmning, styrketräning ben, armar & mage, cykling.
 
Kände själv att det var en lyckad dag & åkte hem. La mig i sängen & bara myste en stund. Det blev ganska sent innan jag kom på att jag inte haft en tanke på mat (Bara mellanmålet) Och känslor kring att vara ensam kom i kapp mig. Det går ju i vågor sånna känslor.
 Men gick för att köpa mat, det blev en minipizza. Sedan lite tvsnacks, fincrisp, dip, vitlöksost & morötter.
Lördagens träning blev så klockren.
Uppvärmingen på sittcykeln var ganska lugn & skön.
Sedan körde jag ett pass nere i gymmet. Och antecknade ner.
15x3
Ryggresning 41 kg
Flyers 23 kg
Bålrotation 32 kg
Crunchmage 32 kg
Bröstpress 18 kg
Utfall sidleds
Biceps med hantlar 3 kg
Bröst med boll & hantlar 3 kg
 Crosstrainer 30 min
Fick verkligen känsla för träningen i lördags. Var galet nöjd.
Svettlycka
 
Såg också C. Kallas underbara målgång i stafetten. Guld guld guld! 
 
Träningen görs med mer fokus nu. Försöker att inte tänka på annat än den muskeln som används. Men har så himla svårt att fokusera på efterarbetet. Alltså stretcha! Men har blivit bättre på det...
Ibland lovar jag mig själv dyrt & heligt att fortsätta hemma, men glömmer verkligen bort det på vägen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0