Tisdagens träning

I lördags sprang jag ett lopp som jag planerat sedan länge. Sprang i mål på 57.30
 
Idag var det första träningen 
Sit-ups 
Armar/ axlar. 
Rygg 
 
Kände mig trött i min höger sida. Kanske inte helt konstigt med en massa härliga intryck under hela denna dag på ny förskola. 
Utmanade högern mitt extra mycket. Kändes bra med lite envishet. Har ju en del styrkeövningar att göra för just handen.
Nu blir det sköna drömmar och fundera hur min cardio blir ett beroende igen. Vill verkligen lyckas med både cardio i olika former & det kombinerat med styrka. Vill bli frisk, hålla formen &  må bra inifrån & ut.
 
Det var en liten uppdatering från mig & min värld.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bytt jobb? ! Spännande!

2014-08-19 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0