Torsdag: Sjukgymnastik

Min höft fick en omgång med träning. Och har min sjukgymnast rätt så kommer övningarna göra susen för höftens läkande. Det vore ju på tiden att bli hel.  
1o min uppvärmning, 10 min 1,95 km
45 min träning i Tränings & hälsas gym.

Träningsvärken efter 6o minuter i klorna på sjukgymnasten på rörelse & hälsa, kommer som ett brev på posten En Härlig bonus efter gårdagens pilates. Mitt knä som jag sökt för tidigare var starkare & jag hade lite mer kontroll på kroppen i rörelserna. 6 olika övrningar fick jag testa att göra praktiskt inför henne & hennes läkarelev (??!). De övningarna fick jag som hemläxa för att träffas om 4 veckor igen. Ska vila från övriga benträningen (i maskinerna)...
 
36 min cykling
16 min crosstraniner.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0