Måndagar med träning

börjar bli en fast punkt att träna på  måndagar. Även denna måndag.
Och kände mig så harmonisk när jag kom till Studio Fitness på min idealtid. Jag tränade mycket fokuserat utan att känna stress. Men kroppen sa ifrån, så jag körde ett mycket lugnt & soft träningsstund.
3o min cykling
1 minut plankan (en utmaning)
3o min styrka, bål, armar, axlar.
 
Trots lugnare träning & träningsfria veckan så känner jag en speciell ryggont. Ett obehag som jag inte kan beskriva & trots smärtan går att leva med för att den är lindrig så känner jag oro. Magkänslan säger att det inte är muskelärt. Ofta lever jag i förnekelse.
Skulle sprungit på kvällen, men var jättetrött efter en stund extra på jobbet.
Det fick bli timmen på morgonen & plankan på kvällen. Är nöjd trots en trött kropp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0