Bra slut & bra början ur hälsosynpunkt

Lagar nyttigt på årets vanligaste pizzeria dag
Detta har verkligen varit mitt bästa hälsoår & jag slutade på topp, verkligen. Tränade på gymmet igår, den sista träningsdagen år 2o12.
Känns så skönt att decembermånad var så träningsinrikad! Helt rätt inför ett nytt år i hälsa & träningenstecken!
Men jag har inte skrivit om mina mål riktigt än! Men inspireras av andra & min egen glöd.
Nu är fokus på den tradtionella årskrönikan. Men den traditionen tar vi & kikar närmare i morgon som tidigast!
 
Idag har jag varit på två promender 6 km & cirka 2,5 km om jag inte minns fel!
Nu måste jag sova, arbetsdag i morgon. 14 dagar sedan jag var senast på jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0