Tränings måndag

Träningsmässigt har denna sköna måndag varit en fantastisk dag. Gick till studio fitness* som har så fin nyrenoverad reception & lokalerna börjar bli så fräscha. Där tränade jag löping på löpbandet i 16.45 min, 3 km. Sedan körde jag mållöst i gymmet. Hade tänkt från början att springa 5 km & hade inga större planer**. Men körde lite planka & träning av mina armar/bröst.
4o min. i gymmets lokaler. Ville inte gå ut för hårt, eftersom jag hade lite planer för kvällen & ett ganska (ibland) energikrävande jobb med mina härliga fina förskolebarn.
 
Mina planer var att göra det galna & gå hem från jobbet!
Ellie: ska du gå från linghem? Galenpanna ♥
Suss: Yes!
Sanna:
Är du helt från vettet kvinna?!
Massa andra kommentarer!
 
Men vad folk slänger omkring sig... trocaderoflaska, raggarbilstärning, fruktskruttar, gummihandske, plast i olika form,yoghurtflaska, a-fil... jösses!!
Såg en mosad räv, stackars liten. Den var en liten en & hamna väldigt nära fossningen.
Hemma på: 2 timmar, 7 min. 13, 23 km.
 
Har ätit soppa med vitlöksstektkantarellknäcke, drukit smoothie & slappat i soffa. Vill skriva massa & skulle behöva skriva av mig. Men behåller det för mig själv.. tillsvidare.
Ska bara informera att träningsvärken är ett faktum redan, förmycket motion helt enkelt! Men så härligt!
 
 
 
 
 


Måndags bilder

*gymmet jag tränar på.
**Har ju lovat mig själv att planera min träning grundligare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat! Jag går hem också ibland, tar ca 1 timme och 20 minuter. "Folk" brukar tycka att jag är "knäpp" men jag bryr mig inte. Jag brukar tänka att de är helt enkelt avundsjuka. *ler* :)
Ha det bra!
//Kramis Nina

2012-09-03 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0