Kramp i mina muskler

Allt började under dagen igår.
Tårna på min högra fot börjar dra i hop sig, & jag gjorde inget. Jennie min vän var mitt vittne. Sedan på kvällen när jag är hos vänner i Ekängen så börjar min oro på riktigt. Känner mig svag i höger sidan, kan inte stå ordentligt & högersidan är okontrollerad. Gör rörelser som jag inte kan styra eller påverka. Så var det nästan hela kvällen, vilket påverkade mig. Var nog ganska tyst & lugnare i min lilla personlighet. Men att stiga upp för at hämta mat i köket var ett eget projekt, vågade nästan inte bära det jag hade i händerna. Så obehagligt.
 
På proemanden idag så kände jag "inte av" mina kroppsdelar, Det värsta var när jag inte kände av marken & bara släpade högerfoten & armen föjlde inte med. Den hängde bara med. Var liksom tyungen att tanka på sånt som jag  alltid gjort, automatiskt. Röra armarna i takt & röras sig rakt. Aldrig, aldrig känt likanande. Vad är det?
Känner någon igen sig i min otydliga beskrivning? Om någon vänlig själv känner igen sig, så skulle det vara fantastiskt med lite tips på hur man får bort det!
Känner oro inför ny vecka på jobbet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0