Paus

Fortfarande trivs jag med att blogga, men just nu hittar jag inte värdet i det. Tror det hänger ihop med min skadade höger fot, lite smått bristande kontroll av kosten & min svajande inspiration. Sakna mig gärna lite så kanske jag kommer tillbaka snart. Mina idéer hänger kvar! Du är i viloläge. Det finns foton att publicera! Men jag kan inte fånga in läsare.
Under veckan får jag veta mer om röntgen, det oroar mig. Behöver er en liten bit. Ta min hand. Ge mig en fyrklöver & en lyckospark. Gråt eller skratta med mig!

"Formulerar en paus i bloggen. Fångar inte läsare just nu, vill glädja & ge inspiration! Och jag vet att jag kan ge er mer. Pausen handlar om att inte pressa mig att skriva, nästa inlägg kanske redan är i morgon. Hoppas hoppas att någon läser bloggen i alla fall, nya som gamla. Denna paus är inte livslång!

Min helg har varit fantastisk med vackra människor.
En lycklig Suss, har er i mitt liv!

vinkar till mina guldstjärnor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0