Funbeat

Sofie: Det är ju bra med 14!:) Varför funbeatar du inte längre?!;) Kram

Svar från mig: Funbeat har blivit en smula bortglömt. Det kom av den förkylningen x 2 & en skadad fot. Motivationen fanns inte.  Men lyckligt nog så jag jag påväg tillbaka! Livet går i vågor & min känsla för hälsa går i vågor.
När det går som bäst med hälsan finns inga hinder, det är så ljuvligt att laga sin planerade mat & det är bästa känslan att klarat att träningspass plus att tiden verkligen fanns. Just nu längtar jag efter den känlan. Effekten jag brukar få av funbeat att jag faktiskt tränar! Kanske det jag varit rädd för!

Fick en motivations kick under helgen.
Den motivationen fick mig att sätta mig på cyklen.


Kommentarer
Postat av: Majken

super kul att du valt att vara med. :D

2012-05-14 @ 21:12:04
URL: http://majkenc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0