....

Känner mig inget vidare i kroppen & lilla själen idag. Har sovit i omgångar & har en konstig känsla i kroppen. Tårar har kommit.
Huden gör ont. Det känns på vissa punkter hela tiden, det stramar & känns vid beröring. Mjuka stora kläder är min vän just nu. Känner någon igen sig? Det här var svåra känslor. Längtade till att ta tag i livet idag, men livet behövde vila. Och jag har lyssnat på kroppen. Är lite piggare i huvudet för stunden.

Längtar till min räkafton.
Hoppas kvällen vänder till något bra.

vilken väg ska jag gå?
Livets väg... vart leder min väg?
Filosofisk jag blev...




Kommentarer
Postat av: Sanna

Såna dagar behövs ibland för att kunna ta sig upp igen och uppskatta allt som är bra i livet. Det blir en reminder om vad du har och var du vill :)

Kämpa vännen, det vänder när du och kroppen är redo för det!

2012-05-05 @ 23:38:00
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0