dagens känslor



min fot är inte läkt än & ska vi vara ärliga så börjar jag bli ordentligt ledsen över det.
Kommer ingenstans & kan verkligen inte göra träningen jag längtar till. Försökte i måndags, längtade så. Men lågan brann upp.
Ringde sjukvårdupplysningen & har efter det inte riktigt funnit rätta gnistan. Trots alla veckor som halt påstår hon fortfarande att de inte kan göra något. Men jag börjar bli rädd att det inte läker rätt. I söndags blir det värre igen, knak sa min fot och blev haltare igen. Sjukvårsupplysningen säger använd samma skor jämt & sjukgymnasten varnar mig för löpträning. Jag som började se ljuset i tunneln, jag började se milen. Mina mål faller....
Det var också för den envisa foten som jag missade skriva in mig på midnattsloppet för mig & Alex. Blodomloppet får planeras om.
Det var det med gnistan, varför anmäla sig när man inte kan springa just nu.

Tog på mig stölvar idag, vill ju för sjutton inte blöta ner mig...
Men stövlar var inte rätt. Har fått mer ont, ville gråta vid uteleken med barnen... Orkar inte ha ont!
Mums med värktablett.


Jag vill ge er massa energi, tips, goda hälsosamma  träningsresultat & träningsglädje. Det är poängen med min hälsoblogg, som jag snart inte kan stå för!
Ska kanske ta en paus i skrivandet!

Vill vara tillbaka på rätt väg, men är snart där igen!
Jag vill så gärna tro på det, tro på mig själv!

Brinna för träningen, lära mig allt & ge er gnista!
Ni tror på mig, tack för att ni finns!


Kommentarer
Postat av: lars

Vad tråkigt att höra om din fot som krånglar. Simning och cykling , hur funkar det? Om det finns Wetwest på badhuset kan du springa i vattnet.

2012-05-09 @ 22:21:36
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Petra

Verkligen inte roligt :(

Hoppas du blir bättre snart.

//Sol

2012-05-10 @ 10:51:25
URL: http://bigbigsister.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0