Strategi för mina 1oo dagar





Mina mål, min strategi!

Min viktresa började med viktnedgång med mer motion & kost förändring än träning.
Hittade min passion för träning för en till två år sedan. Nu vill jag forma kroppen, få en snygg kropp & få ordning på konditionen.

Variera träningen:
Boka ett möte med medlemstränaren på studiofitness. Genom honom hitta maskiner som passar mig.
Prova lärarledda pass. För att hitta favoriter. Utvecka min träning & planera träningstillfällerna.
Strecha & vila kroppen

Forma kroppen:
Starka armar, ben & mage

Bli peppad & inspirerad av medlemstränaren.
Våga lägga till vikter.
Dokumentera.
Strecha

Minus kilon:
Målet år 55 kg, ligger just nu på under 59 kg.
Minska vikten & minska centimeterna.
Fortsätta som jag gör med mindre kolhydrater, á lá GI-tänk!
Fortsätta med sockerstopp tills minst 12 april.
Skriva matsedel och handlinglista under helgen
Dricka vatten
Ta bilder på mig själv i helfigur, mäta mina mått, se resultat.
Väga mig en dag i veckan
Efter 1oo dagar ska det utvärderas & jämnföra.
Utvärdera målen en dag i veckan.
Dokumentera
Skriva dagbok

Springa milen på under 6o min:
Variera min träning.
Konditionsträna 3 gånger i veckan. Varva med intervall träning. Ute och inne.
Köpa skor
Anmäla mig till midnattsloppet & genomföra det!

Sömnen:
mål 8-9 timmar
Läsa på om sömnsvårigheter.
Köpa naturläkemedel & hitta avslappningsmedoder.
Sätta ord på vad jag blir stressad av.

Verktyg:
Föra dagbok
Min blogg/ era bloggar
1oo grymma dagar, facebook grupp/bloggar

Hitta inspiration, pepp & massa kärlek.

Detta gör jag för min egen skull. Med mina vänner!
Tack för att ni finns. ♥




 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Yeey!!!



Nu kör vi!!

2012-03-20 @ 21:17:22
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh vilka bra mål, blir inspirerad!

2012-03-22 @ 08:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0