Om jag känner efter...

.... så känner jag mig lite trött, hängig & varm. Men det är ju bara om jag känner efter. Har ätit nyttigt & gott under helgen. Gick en promenad på en mil i solen, det blev verkligen Linköping runt. Hej & hå! Börjar gilla milen.
I februari sprang jag milen x 2. Underbart, speciellt ute. Idag var det promenad, en tur åt motsatt håll. Väg, skog, stan, ån & stan. Tog cykeln sista biten. Den lilla röda stod på resecentrum.

Nä, nu ska min onda kropp sova. Känner att lederna värker & jag vill lägga mig i horisont läge. Vilket jag tänkte göra nu, men först bilden från dagens tur!



Vårfeeling


Kommentarer
Postat av: lars

Vilka fina bilder. Våren är här:) Glad påsk

2012-04-05 @ 20:26:02
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0