Idag ville jag...

idag vill jag ha något, något gott! Men det pågår just nu en utmaning mellan mig & Oskar. Plus att jag hela tiden utmanar mig själv.

Känner mig bara som en liten myra för stunden. En myra som är sugen på något.
så jag skickade ett sms.

Jag vill ha något gott. Jag vill, jag vill!

Nä det vill du inte!
Tänk så stolt du kommer vara ikväll när du lägger dig,
den känslan är mer värd än de få sekunder som det goda smakar
bra i munnen

Tack

Försöker vända det genom att ta mig ner till träningen. Ska försöka hitta på någon träning.
Jag fick ju göra ganska mycket,  bara jag inte springer.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Oskar

BRA SUSANNE!!

Och bra peppat av... vem det nu var :)



Tänk så skönt för dig också, att inte behöva vara "den som inte klarade det".

Och tänk vad underbart att DU LYCKADES STÅ EMOT!!!!



För mig har det gått oväntat bra :)

Den första värsta perioden är här och nu, sen kommer det gå av bara farten!



Håll ut och kämpa på!!



Kram!

2012-03-14 @ 21:30:38
URL: http://motfinalivet.blogspot.com
Postat av: Ida

Bra pepp!!



Av mig ;)



Starkt jobbat!!



Hör av dig nästa gång så peppar jag mer!!



Kram

2012-03-14 @ 21:39:23
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0