Dag 2 inte frisker

Det blev "bara" vardagsmotion idag!

Är stolt över att jag inte åt marängtårta på arbetet. Är extra stolt över att jag inte ville ha. Ser att det är skillnad på att vara nyfiken på smaken & att vilja ha en bit. Var bara nyfiken.
Är också glad över att familjen (jobbar på förskola) inte frågade om jag ville ha ett hörn, för att jag kämpar & de vet om det.
Hon vet om 1oo dagar.

Väljer aktivt bort kolhydrater & hittar ny inspiration till mat.

Har försökt vila bort mina bacillusker
& är glad för mina pepp-vänner
Tack för att Ni följer mig step by step

Ska visst hitta kudden.
John Blund var är du!?


Kommentarer
Postat av: Kattis

Kram på dig!! Du är duktig!! Blir inspirerad.

2012-03-22 @ 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0