Dag 1 första dagen i mitt nya liv

Min första dag innehåll promenader. Fått upp pulsen tack vare en orm i skogen. Tack Alexandra för lunchPW.
Till lunch hade jag sallad till den beställda matlådan. (dumpade riset)

Bra mellanmål & vattendrickande.
Fått sol.
Undrar om jag har solsting eller feber. Fruser men är varm.
Från utvilad till helt slut, på riktigt.

Hade lite tankar på att skriva lite, om nya kokboken, inspiration....

Men skippar min dejt med läkare på kanal5 & dejtar mina kuddar. Ovanligt, japp!!

Jag var så pepp, fel tid att vara sjuk på!!
Bli frisk, bli frisk!

Natta natta på er, Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Sov gott min vän!

Vännerna på femman var inte så kul idag!



Det är inte hela världen att vara sjuk! Så länge du inte faller med kosten! :)

Snart är du frisk igen och då kan du göra allt det där som du vill!



Puss

2012-03-21 @ 22:33:51
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0