3,6 mil+45 min

Kom hem för bara en liten liten stund sedan. Jag har cyklat 36.78 km. Det är nästan till Norrköping...
Gymmet på morgonen. Tur och retur jobbet + en tripp till fd. kollegan Rasmus på kvällskvisten. Mycket cykel blir det, men jag trivs!
Mage, armar & EasyLine (alla muskelgrupper) i cirka 45 min. Kändes helt rätt med träningen även idag. Men är fysiskt helt slut i skrivandes skull. Skulle vilja springa milen innan fredag också, skänker en tanke till 1oo grymma dagar ibland!

Från det ena till det andra, är lite ledsen att inte facebook länken hit till min blogg fungerar. Läsarna förvinner ju.

Kommentarer
Postat av: Anno

Tror annars att du skulle locka flera läsare om du gick igenom dina texter innan du publicerar dem, när det är så mycket stavfel, grammatsika fel osv så är det svårt att förstå allt du skriver om... Jag har förstått att du vill ha lite den stilen, att det ska vara direkt från hjärtat... Men tyvärr är dina inlägg ofta helt oläsbara. Kan läsa samma sak flera gånger utan att förstå vad du menar...

Se detta som ett tips, inte som ondo...

2012-06-28 @ 17:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0