Direkt rapport

Alltså det känns så himla bra i kroppen! Tränade ett skojsigt pass tillsammans med snyggingen Malin. Hon bjöd in mig till hennes gym FRISK & ett BodyCombat pass. Hmm, jag gillade verkligen gymmet. Så trevliga, vänliga & hjälpsamma. Nytt fräsch & de har tänkt på allt. Shampoo, duschcreme, hårfön & även platttång. Kändes lyxigt!
Passet var ansträngade roligt & det var lite svårt att hänga med i rörelserna! Jag måste testa BodyCombat på mitt gym också. Gillade träningsformen & har stora misstankar att det kommer kännas i armar, ben & rumpa i morgon.
För efter passet på cirka 8o min så fick jag för mig att springa 5 km. Löpningen kändes enkelt & lätt, men tröttheten i benen kom krypande. Men i slutet fick jag åter energin. spring på 5 km 28.3o
 
Nu är jag vrålhungrig, trots spagetti & köttfärssås! Och helt helt slut!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Gilla! =) o shit va duktigt av dej o springa så långt efter passet! Kram

2012-07-13 @ 22:23:22
URL: http://malin-de-e-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0