6.8o + 6.oo km

12.8o km löpning på två dagar.
6 km till mitt mål & mina muskler gör lite ont. Kanske för ont för att fortsätta!
Sprang i Örnsköldsvik (Ö-vik) & det var med väldigt blandade känslor. Kände verkligen för att springa, samtidigt tappade jag lite energi av en anledning. Men samma anledning gav mig massa energi under skogsturen. Det var väldigt känsloberoende. Värmen tag allt kring 3 km, stannade klockan. Tog en paus & stannade klockan vid 4 km & det var långsamma steg efter 5 km. Men då hade jag lätt motvind & andningen var lättare. Klockan stannade på 38.o5 & 6.82 km. Deltid 5 km på 27.5o, en tid jag är stolt över.

Löpningen idag var mycket backig & det blir ju självklart påverkat tiden.
Men med mycket glädje, lycka & envishet tog jag mig uppåt. Tunga ben efter den goda middagen var också ett minus (plus till den goda maten). Men vad jag njöt av vacker natur. Älskar verkligen detta, känner mig så fri.

Har just nu lite ont i bakre låret, så i morgon tar vi en promenad i Viken! Det ska bli så skönt att sömna helt ensam, i farfars gamla snickarbod.
(Internetsignalen för svag/långsam för uppdatering med fotografier. Håll till godo)
 
Nu tar jag boken & somnar nog väldigt snart!
Natta natta
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Bra jobbat :)

Svar: Tack!!
Blue Angel

2012-07-26 @ 01:43:09
URL: http://freeyourmind.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0