Hejsan hoppsan

dags att ta tag i träningen! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske springa, gymma eller cykla. Kanske allt?
Träningslängtan, men resan för biggest loser gänget är spännande. Snygga de är!
Ni, som (precis som jag) satsar på form 2o12, visst kan vi kämpa lika bra?

JAAA!!
Klart vi kan!

Redan nu längtar jag till kvällens dusch! Skönt ska det bli men träning först!
Har hela dagen kämpat med energin... har varit trött & lite konstig! Men det var mycket känslor på morgonen.
Fast det är klart, var lite nedsatt redan på morgonen. Just då hade jag ingen aning om vad jag skulle mötas av på morgonen.

Uppskatta vad du har i ditt liv!

Älskar mina nära & kära!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0