Bedrövligt

Jag är fortfarande glad & inställd till att nå mitt mål! Har fortfarande lusten till träning & god hälsa.
Men det känns lite besrövligt att inte kunna sätta ord på mitt mående. Kroppen känns helt utslagen, är för svag att lyfta väskor & en av mina lättviktare till dagisbarn. Har haft en grad högre än min normala & pendlat, även om jag varit under 37,5. Får väl gissa att jag är rätt så låg i kroppstemp. annars.
Huvudet värker lite lätt & kroppen gör ont. Vaknade denna dag med ont i kroppen, tog medusin & fick huvudvärk... allt gick över & livet var kul på riktigt. Somnade som en stock efter jobbet, dag två helt slut. Har varit pigg till & från, men känner att att något är fel. Känner mig lite förkyld, eller är det illamående, eller både och?Visst är det bedrövligt att inte kunna läsa sin kropp? Har hittat några okända prickar på magen min också.... mysigt värre!!




Känner mig lika rynkig & missnöjd som kanske eventuellt
 Lovisa var just när bilden togs... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0