Älskar

Älskar denna underbara känslan, att mitt liv förändras...
Babysteps!

Det känns så bra, det är glada känslor! Älskar verkligen förändringen i livet. Det känns väldigt rätt, för min egen skull. Vill ha det så här, vill känna mig så här bra i kroppen- jämt! Välmående & immunförsvaret går hand i hand. Älskar att det förändras, älska att känna mig friskare & snyggare.
Börjar se de rätta formerna, se konturer & muskler. Känns så spännande att se resultat, & styrkan att vilja fortsätta. Ja hoppas den förändringar jag ser i spegeln tar mig till målet, att det peppar mig på rätt väg! Känns precis rätt nu!
pirret att fortsätta känna i hjärtat!

Idag är det vilodag har tränat vid två tillfällen & tagit promenader.




Älskar mitt nya jag!

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Shit, såhär positiv var länge sedan jag hörde dig. Så himla roligt Susanne.

En nyttig fika i veckan kanske kan passa, eller varför inte en långpromenad och massa snack? :)

2012-01-15 @ 22:40:05
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: lars

Vad du måste ha tappat i vikt?! Det syns väldigt mycket kring ansiktet och axlar. Hur många kilo har du tappat? Mr.T ? Låter lite som sex and the city:)

2012-01-20 @ 02:15:51
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0