Lite piggare

Lite piggare, lite gladare.

Vaknade mer än en timme före behövd gå upp tid.
Idag på morgonen kändes det som om jag skulle stannat hemma i underbara sängen i den stökiga lägenheten. Men tog mig ut på PW, var med om lite otur, arbetade hela dagen lång med underbara, mera otur. Sällskapade med goa Anna, pratade om livet, helgen & grabbar. Middag & sedan släpandes till gymmet! Kändes bra, ville boxas med crosstrainade i stället! 45 min.

45 min PW
Inget godis
Goda måltider
45 crosstrainer
Dusch & hårfix

Blandat med otur & trötthet!

Är ganska nöjd med dagen. Har just städat undan i köket & tvättat ut stackars handväska! Känns fint i hjärtat!
Känner mig bättre, men plötsligt hälsade John Blund på.... han är ju väntad!


Godnatt alla stjärnor som lyser på himmelen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0