Hej träningsvärk+

Vaknade glad, blev gladare resultatsmässigt. Sakta men säkert ger kroppen feedback på min träning! Känner mig riktigt nöjd. Efter gårdagens träningsmål på en tid jag är stolt över så känner jag lite småont. Träningsvärk i min rumpa, ont knä & den vanliga låret ger sig till känna. Förutom min rekord löpning hade jag en träffa på bowlingen. Haha min balans var så dålig, för att mitt/mina ben var så stela. Min fart kommer inte gå i 11o idag... men det känns bra!

utmattat som jag var la jag mig på gymgolvet, till sist frågade en gullig dam mig om jag var okej! Söt!
Du vet blodtrycksfall... kanske behöver vatten.... som sagt söt! Vi pratade om blodomloppet, hennes 1o:e år! :) Wwow!

Dags att smyga till jobbet!


Ej bröd & ej socker! Ger resultat som jag önskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0