Godmorgon söndag

Vaknade ganska tidig, låg kvar för att läsa ur min bok. Rikigt längtar att få läsa ur böckerna jag fick av Ida & Monica. Har just tagit en vårdande dusch med borttagning av lurv, extra länge med hårinpackning & lite annat pyssel med kroppen. Det är bara så skönt för själen.
Känner att mina bloggar inte får mycket till energi, men jag hoppas det blir ändring på det. I andra bloggen, framför allt så ska ni få mer om festen. Svårt med motivationen i bland. Vill peppa, vill bli peppad, vill läsa vänners bloggar & vill bli läst!

Min lördag blev lugn & stillsam. Behövde det. Det var så konstigt, hade typ ingen hunger förän vid åtta på kvällen. Det blev aldrig riktigt liv i mig. Men lördagen innehöll bra saker
Träning, filmmys, Powernap, nyttig mat & lite vin.


Vin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0