1 mil & massa trappor

För fyra år sedan var jag ganska smart (men har ofta undrat hur smart det var..). Trots att jag bor på bottenvåningen så valde jag ett förråd på vinden i stället för ett källarförråd. Det blir alltså en del spring nu i flyttider.
Först gick jag & M. en promenad i skog -& stadsmiljö på 1,2 mil.
Vi tittade till mitt blivande bostadsområde. Lägenheten står nu tom, whiii!! Spännande!
Vi tog oss en matbit på pizzerian & gick sedan hem. Puh, vilken varm promenad vi utmanade oss på.
När jag blev ensam igen så började jag packa & springa upp till vinden, á fyra våningar. Tagit ner tomma & fyllda lådor plus burit ner ett bord. Älskar kroppsarbete & försöker bortse min lilla halsont.
Nedanför nya lägenheten
Många steg blir det, i trappor & runt i lägenheten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0