Strandform 2o12

Tänkte absolut inte bjuda generöst på några bikinibilder. Undra om det ens finns några i arkivet..? Tittar på sommarklänningar just nu & har tittat på bikini på H&M. Blir så sugen på snygg kropp till sommaren & det är ett av mina mål för 1oo grymma dagar.



Denna sprang jag förbi på H&M senast jag var i tillstånd att springa i stan.
Vill prova!!




new look, min favoritbutik i england



Bak & fram, fram & bak.



Alla kläderna är från New Look!
Ett besök under min englandsresa är ett måste.


2oo6
Stendörren naturreservat i Sörmland, vem föjer med?


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh! NU vill jag ha sommar!

2012-04-18 @ 17:28:06
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0