rapport från soffan

Mitt immunförsvar var i topp, & det har verkligen varit träningens förtjänst! Självklart tror jag även den nya vikten har påverkat massor. Känt mig friskare än någonsin. Under uppladdningen av en spännande utmaning i hundra dagar då avlöste den ena konstigheten efter den andra. Förkylningen först, sedan skadad fot & blev vän med kryckor. Efter 3 veckor med hopp & halt, då började jag träna. Lugnt faktiskt! Pang! Riktigt ordentligt förkyld! Febrig, & onda kroppen! Doserar med vitaminer, vännerbox & goda matlådor! /Sjuk, träningssjuk & sällskapssjuk! Som inte har ork att lägga till bilder

Kommentarer
Postat av: Angie

Immunförsvaret blir säkert starkare av träningen och sedan tror jag att vårens ankomst gör väldigt gott också. Snart är värmen här och driver alla virus på flykten! :)

2012-04-14 @ 09:48:44
URL: http://iwontquit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0