hemma mys


Gratis! Underbara dam som gav bort fyra st, till Nina & mig)

Söta rumpor

Färgade ägg

Måbra känsla får jag av ordning och reda.
Bland det bästa jag vet är att pyssla i lägenheten, men det går inte alltid hand i hand med ordning & reda.
Vill leva ett städad liv, vill vara den som alltid plockar efter sig. Då skulle livet vara lättare. Men det vore inte riktigt jag, men jag jobbar på det!
Hälsa för mig är att ta hand om sig, hela sig. twentyfourseven! Tar man hand om livet, så har man tid att vårda sig själv, vänskap & möta kärlek.

Mår bra av levande, levande blommor (kan inte sköta stackarna) & liv omkring.
Kan inte hantera ensamhet!
Vill njuta, eller njuter just nu. (städa var det ja)

Städad, mer tid till träning  & avkoppling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0