Mina tips på bloggar, hälsa & träning

Träning:
Mot fina livet
Just denna blogg skriver en kille, Oskar som är min vän. Han skriver mycket om sin träning & han ska nå sina mål. Grymt motiverad att nå sina mål & blir mer påläst för varje dag. Från noll träning till 11o. Hans långpass på cykel, rullskidor & skor på hjul. De imponerar på mig! Plus att när de behövs så är han en kille som kan peppa. Precis som jag är han med i utmaningen 1oo grymma dagar

pappahumor: En fakta blogg blandad med hans egen träning & vägen att att bli personligtränare. Tillsammans med Lars & två andra grabbar tränade jag på ett minigym i vår hemby. Lars är grym på det han gör & han vet precis vad han vill. Egenföretagare inom träning & hälsa. Snart är han färdig PT. Ibland blandar han in det privata familjelivet. Mycket fina bilder finns i bloggen.

Kost:
dietistannica hennes blogg föll jag pladask för. Mycket intressanta tankar, funderingar  framför allt fakta. Hon lägger upp fina recept. Tankesätt & pepp. Allt ser så vackert & gott ut. Hon bloggar från min hemma tidning, allehanda

Viknedgång:
heidi är en tjej från mitt norgeliv. En härlig & målmedveten tjej. Hon vill gå ner i vikt. Punkt! Dessutom inspirerande med sin resa

värstafetablogggen. En av grundarna till 1oo grymma dagar. En så härlig tjej med massa vettiga tankar, skriver med humor om träning, hälsa & sitt liv. Ibland blir hon djupare, men bjuder även på sig själv. Härlig tjej med tatuaringar, pondus & härlig inställning.

KnysHälsa Joy, vän till Robine. En tjej ja tittat in till då & då. Hon skriver väldigt bra med glimten i ögat & har även inspirarat mig mest i skrivandet. På ett sätt...

Kost & Träning:
Alice Augusta har jag tipsat om innan. Hon gör härlig ekologisk mat, rawfood & brinner för sin träning. Hon tränade på sin bröllopsdag. Hennes bloggtips som jag knappt vågar läsa igenom. Min lista börjar bli lång.
En kokbok skriver hon på, nyfiken jag är på den. Hennes matbilder inspierar mig.

Live it, Love it!
En riktig träningsblogg med inslag av massa intressanta godsaker. Hennes kropp är grym & jag blir nyfken på hennes mat.

Vardag, Träning & Hälsa
dobelieve är min vän Idas blogg med en härlig blandning av vardagslivet, familjen, mat, LCHF, hälsa & träning.
Vi har känt varandra i flera år & vi delar mycket tillsammans. En peppkompis som följer min väg framåt. Vi kör
1oo grymma dagar. Vi gör det tillsammans!

Mia är en tjej som jag knappt minns hur jag känner. En härlig tös från Östersund, men nerflyttad till Stockholm. Hon älskar träning & träning i form av dans. En danskatt. Mia har också hittat till löpningen. Hennes blogg handlar om vardag, med en dos träning & mat.

det finns fler.... men min energi försvann... kryper under täcket! ♥



Kommentarer
Postat av: lars

Tack för den fina beskrivningen Susanne:)

2012-04-25 @ 10:19:07
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0