Pippi L. tränar på gym

Ska jag bli världens starkaste flicka, så ska jag....

Gymmet bjöd in mig till värmen & det blev 33 min träning!
Det blev "hela" 5,03 km på grund av värk. Men det var ett träningspass för att kompensera veckan! Träning kanske det blir i morgon, men är ju desperat på massage för att ha en chans att orka träna till 1oo %


Hade en komiskt dålig onsdag morgon!
Hade det med de torrkokade äggen att göra?
Koka nya ägg, check!
Läckande vattenflaska, blöööt
Fick mer ont i nacke & innanlår
Missat tåg, men kom ej sent!
Rekord duschning
ingen deodorant, men fick låna lukta gott
Glömde även BH, sportBH går bra... eller?
REGN vår första skogsdag med barna

Sen blev dagen bättre å bättre....
Och jag har varit på en toppenbra föreläsning!

Hoppas ni haft det bra!
Kram från Pippi Långstrump


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0