Just nu: Överinspirerad grubblare

Hej söndag!

Har tänkt väldigt mycket på morgonkvisten

Känner mig redo för träning & ett liv i hälsans tecken. Har varit förkyld en tid och har därför unnat mig saker jag inte vill unna mig. Ibland går det bra, men får inga tydliga gränser. Blir det för mycket som händer kring mig blir matlagningen lidande & träningen givetvis. Bara lite promenader. Men det var ju paus för att vila. Sedan är det inte alltid lätt med vila, för att det blir förmycket helt enkelt. Livet ska fungera i verkligheten. Mycket känsla av press av olika slag, gör att jag tappar mod på hälsa & ger inte rätta tiden till träning. Plötsligt är dålig mat & tillbehör helt okej. Inte bra & inte alltid med okej med en smula ångest. Det måste bli ett stopp på det. Jag måste ändra inställning. Det kommer hända lite i dag, lite mer i morgon... sedan får vi se!

Är supertaggad, just nu att ge liv åt bloggen!
Är supertaggat till hälsomat
Är mega super taggad till träning!

Det hände något i går, det hände något i morse!
NU ska jag lägga mig i sängen, krypa ner & fundera på några saker i livet
Gillar känslan att vara så inspirerad som jag känner mig just nu, så skönt!
Tror den gnistan tändes i natt, fick en tanke & en vilja att vara mer på gymmet

Jag vill ha dig med på resan
Vill du med på mitt tåg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0